Alla inlägg under oktober 2009

Av rödluvan/emma - 15 oktober 2009 02:32

Har ju ingen tid att blogga nu för tiden. Har ju en farm att sköta på facebook. Plus att Jimmy är sjuk så nu måste jag skörda på hans oxå..


Ja nu har man fyllt 25 igen då, för tredje året i rad. Börjar bli lite tjatigt faktiskt. Det blev middag på Stekhuset med vänner och familj. Sen gick några av oss vidare till Aveny där hoffmaesto skulle spela. Massa folk vart det.


Idag har jag och min handledare varit på dressmann och surrat lite med chefen. Jag kommer att börja praktisera där om ett par veckor. Sen åkte jag till birsta och jobbade på Lifes autlet mellan 14.15-20.15

I morrn sitter jag i kassan på Aveny, fredag jobbar jag på Oscar och lördag på Aveny igen.

På lördag är det kalas för Simone och söndag är det innebandy. Mycket som ska hinnas med resten av veckan.


Dax att försöka sova igen då kanske. Måste bara kolla farmen.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards