Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Hej hopp!

Av rödluvan/emma - 1 november 2009 22:54

Nu var det ett tag sen igen. Kul att Folk fortfarande bryr sig om att kolla in på min blogg iaf =) Ska försöka bli bättre. Ju längre tid det går, ju svårare blir de att börja igen.


Jag har börjat jobba extra på Lifes outlet i Birsta Sen några veckor tillbaka. Det har gått jätte bra. Det kommer bara vara öppet en månad till så det är ju lite synd. Så titta gärna in om ni har vägarna förbi =)


Har jobbat varje helg den här månaden på oscar och aveny. Känns bra att kunna lägga undan lite pengar. Skulle vilja åka på nån resa framöver.


I morrn börjar jag min praktik på Dressman. Har jag tur kan det leda till lite extra jobb oxå =)


Sist men inte minst. Mysan har tappat sin första tand!  

 
 
Ingen bild

nesse

3 november 2009 15:22

jaha då måste man väl hälsa på dig någon gång :)

 
Ingen bild

jag

5 november 2009 22:51

Absolut =) Men du jobbar väl på dagarna du med?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards