Alla inlägg under januari 2009

Av rödluvan/emma - 30 januari 2009 22:59

tråk!Vad..hade du på dig idag? jeans, t-shirt, trosor, strumpor (som alltid typ)har du gjort under dagen? Spelat guitarhero (ja suger btw),haft besök av virre, vart på stan, käkat tacos med lill troll och stor bus :phar du för frisyr? snyggare än din.ska du göra innan dagen är slut? den är redan sluthar du inte hunnit med idag? tvätta mej :pska du göra imorgon? parta!vill du göra i helgen? parta! spela innebandy!åt du senast? morotär allra bästa med dig? att jag är ganska knäpp.ogillar du hos dig själv? att jag är ganska knäpp.När..vaknade du i morse? 6.15, 8.02, 8.10, 8.25 8.35 (typ)är du rädd? då jag har kläder av kött och springer på prärien?grät du senast? ett tag sedan..skrattade du senast? nån timme sen (2½ men :p)var du på fest senast? fest..räknas krogen? isf förra helgen.var du kär senast? jag skulle kalla det sär..gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Nyssgav du en komplimang senast? idagVem..kramade du senast? lill trollsaknar du? det är många.kysste du senast? Ni som inte vet får undra :Dvill du spotta på? som i en porrfilm?skulle du vilja se ut som? som en kraftigt redigerad mej kanske :pgjorde dig arg senast? lill trollAntingen eller..glass eller godis? glassmorgon eller kväll? kvällskidor eller pulka? de ä olika dedär..julafton eller födelsedag? födelsedag (avskyr julen för tillfället)häst eller hund? inget..hjortron eller blåbär? blåbär tro jasola eller bada? skulle behöva båda delarna =/röd eller blå? hmm..Kan du..simma fjärilsim? har aldrig försöktstå på ett ben? öhsjunga riktigt höga toner? skrika kan ja iafbaka? ja de anser jaggöra volter? kan försöka hoppa upp på en häst med sadel? så klartditt eget mobilnummer? ja de är ju så lätt! men jag kan inga andras..Har du..pallat äpplen? har nån inte gjort det?tagit en främling på rumpan? det har jag säkert.tappat något värdefullt i toaletten? inget som jag skulle tycka va värdefullt idag iaf.sett en hel porrfilm? Oja =p man måste ju se hur den slutar.skrikit åt en lärare? mer än en..blivit dumpad? jo..förlorat någon nära vän? förlorat som i dött? njaevarit i Asien? näkysst någon och sedan ångrat dig? en gång i veckan minst :p närå men de har jag

Av rödluvan/emma - 29 januari 2009 11:23

Just pratat med a-kassan. får inga nya dagar å jag har bara 45 kvar. Försökte få kontakt med min handläggare på ams oxå men han ville inte svara så jag skickade ett mail. Hoppas han kan hjälpa mej att hitta på nått. jag går med på vad som helst (nästan). Inte konstigt man ligger sömnlös om nätterna. Kommer bli utbränd av att vara arbetslös..För att muntra upp mej själv lite så har jag städat badrummet å nu ska jag dammsuga. yeeeyIgår var jag iaf på Olan med några från klassen å käkade. Vi skulle bowla oxå men vi hade så trevligt vid bordet så det vart för sent =)Nu blir de höja musiken å ta mej en svängom med snabeldraken!

Av rödluvan/emma - 28 januari 2009 22:22

Nu har jag just kommit hem från.. nä orkar fan inte.. måste sova..godnatt

Av rödluvan/emma - 28 januari 2009 09:45

Lämnat Mysan på dagis. Det är lagomt gångavstånd dit tycker jag. En lagom prommis på morgonen så här. Kändes lite jobbigare idag för träningsvärken sen träningen igår. Jag och syrran tränade step och core. Känns i magen, skuldrorna och bröstet. I morrn blir det styrketräning om jag inte får mer ont i halsen.Nu ska jag snart dra iväg å storhandla. På inköpslistan: ALLT!

Av rödluvan/emma - 26 januari 2009 11:51

Sitter å väntar på att mamma ska höra av sig. Sen ska jag på snat å fika med henne och min moster som är här från sthlm.


I torsdags vart jag bjuden på bio av Linda. Vi såg Yes man. Den var skit rolig! Så den måste ni se!


Sen var jag ut både fredag och lördag. I fredags hängde jag med Hasse och Jimmy ner på dallan när dom skulle jobba. Det var även en som frågade villka jag var där med. Jag svarade typ ingen, jag åkte ner med vakterna. "jaha, har du alltid två livvakter med dej när du går ut?"

I lördags hängde ja med Linda ut. Egentligen skulle jag ha jobbat men kunde ju inte för a-kassan =(

Av rödluvan/emma - 21 januari 2009 09:42

Vad förbannad jag är på a-kassans regler. Snart är mina dagar som jag kan använda när jag jobbar extra slut. Sen kommer jag inte å nå pengar från a-kassan alls de veckor jag jobbat.. Ska dom ta ifrån mej de lilla jag jobbar =( Jag måste hitta nått att göra. Blir ju tokig på det här. Jag vill plugga men måste ju ha nått att göra tills dess. Nån som har nått förslag?Nu ska jag tvätta, byta sängkläder sen städa toaletten..

Av rödluvan/emma - 19 januari 2009 13:18

Vet inte vad vi ska hitta på nu. Jag och Mysan har städat hennes rum. Sen dammsugade jag medans hon badade. Nu har Mysan käkat lunch och håller på att bygga nått konstigt med snören som går kors och tvärs. Hon vill leka med Sim men hon är fortfarande sjuk =(

Ovido - Quiz & Flashcards