Alla inlägg under mars 2009

Av rödluvan/emma - 31 mars 2009 22:39

Finns det nån häligare känsla än att träna så svetten rinner och sen ta en härlig dusch?! Är inte mycket som slår det iaf! Var och tränade step och core idag. Jobbigt som f*n men helt underbart när det är gjort. Lyckades även slå upp skåpdörren i omklädningsrummet rakt i ansiktet så nu har jag en bula i pannan. Nu har de öppnat det renoverade omklädningsrummet och duscharna där å det är så fräscht och fint. Funderar på att åka dit å duscha i morrn oxå :P kanske tar mej en solning.Sen åkte jag ut till mamma och lånade hennes bil å hämtade upp syrran och Sim. Åkte till willys i birsta å handlade. Sen lämna bilen, vart upp hämtad av J å sen hem å stekte köttbullar. Tänkte gå på bio ikväll men vart så trött så la oss kl 21 =/ men sen vart ja pigg igen så nu sitter jag här en sväng.I morrn ska jag käka och bowla med klass palarna. Stazen ska ta med sig det jag beställde på sex-partyt =) kuligt!

Av rödluvan/emma - 30 mars 2009 15:46

Idag ägnar jag farmor Karin en tanke. I natt vid fyra tiden gick hon över till andra sidan. Hon hade ett långt liv, 94 år. Kanske hon nu återförenas med farfar och träffar Jonas. vem vet?! man kan ju hoppas =)

Av rödluvan/emma - 29 mars 2009 18:17

Ja den här helgen hr det inte hänt så mycket föutom att jag jobbat. I fredags var det Hardcore superstar på aveny. de var crap! inge mycke folk alls. Igår var det bättre då spelade Hoffmaestro. Bra drag som fan. rätt mycke folk oxå =)


Var på stan en sväng igår oxå. Behövde nya skor till innebandyn. Det kostade mej 180 kr! :D tro dom hade kostat 1400 innan. Vilka klipp jag gör!

Nu ska jag snart iväg och testa dom.


hdsl

Av rödluvan/emma - 27 mars 2009 15:54

Nu är det nydamsugat och nysvabbat här.Även jag är ny skrubbad =) Härlig känsla! Mysan har åkt till pappa N..Nu ska jag snart hångla och laga mat. Sen är det ju jobb på Aveny som väntar.Trevlig helg!Till Träningsvärk: Jo jag tycker absolut vi ska ses till veckan. Efter innebandyn passar bra. Vad sägs om måndag?

Av rödluvan/emma - 27 mars 2009 08:17

Ja nu är det fredag igen. Tiden går så fort!Igår var det meningen att jag skulle träna. Men eftersom Syrran inte kände sig kry så hoppade jag oxå över det å gick på stan istället, var till frissan och solade =) Inte fy och skam det heller. Köpte en till sport BH, lite reakläder till Mysan och så kom jag över en jätte fin party väska för bara 49,50 kr :DSen kom Sim hem till oss. Hon har sovit här inatt. Igår hade vi myskväll med fruktsallad, popcorn och film.I helgen ska jag jobba på Aveny för första gången sen januari tror jag. Både ikväll och i morrn.Nu ska jag försöka få barnen att städa undan målargrejerna efter sig för de vill bada. Å jag MÅSTE ha mer kaffe i ådrorna!

...

Av rödluvan/emma - 26 mars 2009 23:56

Var meningen att jag skulle skriva lite nu.. men jag orkar inte. gör det i morrn istället..godnatt

Av rödluvan/emma - 24 mars 2009 14:40

Har träningsvärk efter innebandyn både i ben och armar. Men det hindrade inte mej från att åka in och träna step idag. Det var svettigt. Hoppade över coren idag. Kanske testar vara med på den nästa tis. Styrketränade lite oxå men det gick sådär.. har ju ont överallt.När jag hämtade Mysan på dagis satt hon i knät på en kille och pussade på honom. "jag är kär i Kevin" sa hon. Sen på vägen hem sa hon att hon skaffat kille =)Nu ska vi gå över till Mone ett tag.HDSL

Ovido - Quiz & Flashcards