Direktlänk till inlägg 8 november 2009

yo!

Av rödluvan/emma - 8 november 2009 13:35

Jag och Mysan var och kollade på Upp igår. Den var okej men inte skit bra tycker jag. Mysan tyckte den var bra iaf. Jag har blivit så blödig! Fick tårar i ögonen flera gånger.


Farsdags middag hos pappa såklart tog vi en dag i förväg. Alla hackade endel på varann som vanligt. Barnen skötte sig rätt bra iaf ;) Pappa fick en tröja av oss från Dressmann som passade väldigt bra. Till Åke köpte vi MODO kallingar. Jag hoppas att han fått de nu för syrran skulle dit.


jobbade på Aveny igår. Det var inge mycke folk alls. Men vi lyckades få tiden att gå ändå =)


Nu ska jag snart ta med mig Mysan och gå hem från syrran. Ikväll är det innebandy och i morrn väntar dagis och jobb i birsta.

 
 
Pernilla

Pernilla

8 november 2009 20:03

Tur att My gillade den hi hi
Puss & ha en bra vecka!

http://www.dablogg.se/polly

 
Ingen bild

Åke

9 november 2009 16:59

Tack så mycket för presenten, samt att jag har fått två extra döttrar. Det värmde mig mycket.

 
Ingen bild

Jag

10 november 2009 18:29

Desamma Pernilla! =)

Det var så lite så Åke =) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards