Direktlänk till inlägg 16 november 2009

En vecka senare..

Av rödluvan/emma - 16 november 2009 11:40

Har jobbat hela veckan. Mån Outlet, tis Dressmann, ons- tors Outlet, fre Dressman, Lör Outlet och Aveny, sön Outlet och idag Outlet igen. Kommer vara på Dressmann tis-tors och fredag på Outlet igen. Men i helgen är jag nog hel ledig =) Hoppas på bra med pengar nästa löning.


Mysan tog svinsprutan i fredags. Det hade gått bra. I lördags var hon på teater med mormor, moster och kusin när jag jobbade. I morgon efter dansen får jag hem henne igen =)


Tänk vad mycket viktigare det är att hinna fixa håret på morgonen än att äta frukost. Så nu sitter jag här, snygg i håret men hungring som f*n..


Efter jobbet ska jag träffa Virre. Ska bli najs, var ju några veckor sen.

 
 
Pernilla

Pernilla

17 november 2009 20:51

Många ställen blir det hi hi
Duktig du :)

http://www.dablogg.se/polly

 
Ingen bild

Jag

18 november 2009 00:46

jo det är ju omväxlande iaf =) man hinner inte bli less.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards