Alla inlägg under oktober 2008

Av rödluvan/emma - 31 oktober 2008 11:18

Igår medans Mysan var på dagis var jag in till stan med Virre. Lyckades faktiskt fynda lite. Köpte några toppar till mej och två tröjor och byxor till Pysan =)

Nu håller ja på att tvätta förfullt. Sen ska Mysan sova hos Simone och jag ska ha helkväll med Linda =D Det blir väl ut å käka och bio å sånt mys =)

Av rödluvan/emma - 29 oktober 2008 16:51

Mysan sitter å laddar ut hårdrock på punkt SE som hon säger =) Fin laptop hon har tillverkat.

Av rödluvan/emma - 28 oktober 2008 23:54

Blir väckt av My, åker på dagis, in till stan å träna med yster, lunch (skit gott!) hos yster, kör henne och sim till en kompis, handla, hämta My, hämta yster och Mone, hem å laga mat, pappa kommer, äter maten, diskar, alla drar, nattar my, anzo kommer, dricker kaffe å äter bulla osv
*andas*
over and out!

Av rödluvan/emma - 27 oktober 2008 12:01

ja i fredas vart det en tur in till staden. Jag och Virre var på Dallan och sen Olan. Var rätt mycke folk. Hade riktigt kul. Mr H, en vakt ja jobbar med som oxå var ut fick en öl slängd i ansiktet av en kärring för att han ignorerade henne och pratade med oss. Sa att han raggade på småflickor. Undra hur unga vi såg ut att vara :D

Jobbade på Aveny på lördan. Massa folk var det. Jag kom kl nio och tro inte ja satt ner 5 min ens på hela kvällen. hmm försöker komma på nått kul att berätta.. En tjej ville hänga in en jacka och halsduk full med spya :S hur vidrigt som helst. Försökte lura i en kille som ville ha mitt namn att ja hette Hitler i efternamn.. de funkade väl sådär :p Vart bra med dricks!!

Innebandyn igår var väl sådär. Var med några killar som var lite för bra tycker ja. Kändes som det var för seiöst, som att man var lite överflödig.. men kan ju förstå om de andra tycker det är kul med mer motstånd..

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre..

Solong sucker!

Av rödluvan/emma - 24 oktober 2008 17:11

Den här helgen har ALLT! Party, jobb, mys och träning! vad mer kan man begära? En puss av Mysan kanske men henne får jag träffa på måndag =)

Av rödluvan/emma - 23 oktober 2008 18:17

Tack för de filmtips ja fått än så länge =D Stora Meloner 2 har jag redan sett fem gånger ;P



Nu har jag kollat lite på Nyheterna. Vuxenpoäng till mej!!! Gjorde även soppa till middag *klappar mej själv på huvudet* =)


Bjuder på en bild på mej & Mysan från i lördags..

Av rödluvan/emma - 23 oktober 2008 16:11

Idag vart det styrketräning igen! Träningsvärk sen sist hade ja oxå. Köpte träningskort på Jocks idag så nu måste jag fortsätta! Kul att kunna träna med syrran iaf. Det var en kille där idag som hade tatueringar på huvudet och i ansiktet. Hur kan man vilja ha spindelnät tatuerat vid ögat? Det är för mej helt obegripligt..

Nu vill jag ha film tips! Måste ha nått att gosa ner mej till ikväll. Så kom igen! Är inge svårt att lägga in en kommentar =)

Ovido - Quiz & Flashcards