Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

go kväll!

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.


Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt och mumsade på det berättade de om några olika krämer och andra hälsoprodukter. Det var faktiskt väldigt intressant. Med oss hem fick vi varsin Goodiebag med lite grejer vi får testa, värd ca 1000 kr =) Får se om ni känner igen mig sen utan påsar och rynkor runt ögonen. finns nog ingen tjej som inte gillar presenter :D


Väckte Jimmy sen åkte vi till Birsta. Handlade lite smågrejer på IKEA och sedan 6 stycken tavlor som jag tänkt köpa i flera månader. Så i morrn ska de förhoppningsvis upp på väggen oxå. Så snyggt det kommer bli!


Ska på Life igen i morrn och sen ska jag med Mysan och ta vacsin dos 2. Har lovat henne att välja en tidning på affärn sen som hon kan roa sig med när jag spikar i väggen.


va många röda streck det blir under texten, har jag dysleksi utan att jag vet det?! Hur f*n stavas dysleksi nu då?  o_O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Av rödluvan/emma - 21 januari 2010 10:42

Fölåt fölåt fölåt!! Behöver ju inte bli arg ju =) Hur ska jag komma ikapp här nu då? Har ju hänt rätt mycket sen sist. Får dra det snabbt. Över Jul och nyår vart det bara massa jobba på Dressmann på dagarna och Aveny på nätterna. Hoppas på ...

Ovido - Quiz & Flashcards