Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Jorå!

Av rödluvan/emma - 23 oktober 2008 16:11

Idag vart det styrketräning igen! Träningsvärk sen sist hade ja oxå. Köpte träningskort på Jocks idag så nu måste jag fortsätta! Kul att kunna träna med syrran iaf. Det var en kille där idag som hade tatueringar på huvudet och i ansiktet. Hur kan man vilja ha spindelnät tatuerat vid ögat? Det är för mej helt obegripligt..

Nu vill jag ha film tips! Måste ha nått att gosa ner mej till ikväll. Så kom igen! Är inge svårt att lägga in en kommentar =)

 
 
Ingen bild

yster

23 oktober 2008 17:25

stora meloner 2

 
Mr. Pähn

Mr. Pähn

23 oktober 2008 17:29

Dagens filmtips:

1. Gitarrmongot
2. Ping-PongKingen
3. Margot At The Wedding
4. Fyra nyanser av brunt
5. DVD Aquarium

Den sista var ett skämt...

http://www.pahn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards