Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Rolig helg!

Av rödluvan/emma - 27 oktober 2008 12:01

ja i fredas vart det en tur in till staden. Jag och Virre var på Dallan och sen Olan. Var rätt mycke folk. Hade riktigt kul. Mr H, en vakt ja jobbar med som oxå var ut fick en öl slängd i ansiktet av en kärring för att han ignorerade henne och pratade med oss. Sa att han raggade på småflickor. Undra hur unga vi såg ut att vara :D

Jobbade på Aveny på lördan. Massa folk var det. Jag kom kl nio och tro inte ja satt ner 5 min ens på hela kvällen. hmm försöker komma på nått kul att berätta.. En tjej ville hänga in en jacka och halsduk full med spya :S hur vidrigt som helst. Försökte lura i en kille som ville ha mitt namn att ja hette Hitler i efternamn.. de funkade väl sådär :p Vart bra med dricks!!

Innebandyn igår var väl sådär. Var med några killar som var lite för bra tycker ja. Kändes som det var för seiöst, som att man var lite överflödig.. men kan ju förstå om de andra tycker det är kul med mer motstånd..

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre..

Solong sucker!

 
 
fia

fia

27 oktober 2008 20:32

hehe usch vad äkligt me spy kläder, jo jag hörde att ni hade mycket folk där ilördags hehe =)

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards