Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av rödluvan/emma - 10 augusti 2009 14:07

Nu har jag fått soppatorsk för första gången i mitt liv. Hade mammas bil och det känns som att mätaren sitter upp och ner.. och bilen hostade inte ens, bara tvärdog i rondellen vid mig. Bilarna bakom tutade men inte en jävel klev ut och hjälpte till när jag klev ut och puttade. Lite pinsamt oxå att det hände precis där de håller på att jobba med vägen men sen var det en gubbe i en grävare som sa åt en kille att hjälpa tjejen. Det var ju tur =)

Mysan sa att de i bilarna bakom borde ju förstå att vi hade soppatorsk :D

Andrè och Sim fick komma och hämta oss och köra oss till macken. Kände sig lite whitetrash aktig när man stod där och tankade bilen med dunk. Andrè tog även en bild på det haha. Sen startade jag bilen, gjorde tummen upp till vägarbetarna och drog järnet därifrån =) Asså ibland är mitt liv som en komedi. Kanske därför jag är sambo med en hamster o_O

Ovido - Quiz & Flashcards