Alla inlägg den 5 november 2008

Av rödluvan/emma - 5 november 2008 15:43

att jag inte uppdaterat. Ni måste vara fruktansvärt nyfikna nu på vad jag gjort de senaste 2 dagarna =P om inte så tänker jag berätta ändå :)

I måndags for vi direkt till Virre efter dagis. Käkade god middag och kladdkaka. Var där hela kvällen.

Igår vart det träning. Först step och sen core (har sån fruktansvärd träningsvärk i magen! de måste jag göra om) riktigt plask blöt vart man. En ljuv känsla :D
Sen hämtade jag och yster barnen och åkte på badhuset (vart plask blöt där oxå =P). Där träffade jag en gammal bekant (som vet mer om mej än vad som är nyttigt) och fick tips om vikareat faktiskt.Trodde det var ett skämt först. Är med lite skräckblandad nyfikenhet jag tänker på det. Är absolut inget jag har ens funderat på i mina svartaste fantasier. Ja får se hur d blir med det. Ska höra lite mer om det först.
Sen vart det middag hos mej. Innan dörren gått igen efter Mysan och de andra slet jag av mej kläderna och slängde mej i sängen. Tro aldrig jag fått av mej kläderna så fort nån gång förut. Inte på egen hand iaf. Hade ju inte sovit nått natten innan så var så grymt trött.

Idag blir det inte många knop gjorda. känns som ja fått urinvägsinfektion igen *suck* Måste väl till VC i morrn om det inte är borta.

Ovido - Quiz & Flashcards