Alla inlägg den 16 november 2008

Av rödluvan/emma - 16 november 2008 22:22

I fredags var jag och linda och snackade lite med vakterna på Oscar oxå. En tjej kommer fram till dom och frågar vart det finns nått dans ställe. Hon frågar sen om det är disco eller pardans. Ena vakten svarar: " Det är olika dedär. de beror ju på hur du rör på armarna." =p

Av rödluvan/emma - 16 november 2008 16:53

Den här helgen har verkligen gått fort.


I fredags var jag och Linda på middag hos "Ugly Fulo" och Maggot. Fader Fora och hans pant samlar kompis var oxå med. Det var skit trevligt! Ser fram emot nästa gång (det gör Linda oxå). Vi drack Dry Martini, vin och käkade köttgryta. Wågströms humorn flödade.

När de var dax för gamlingarna att lyssna på godnatt saga åkte jag och Linda in på Olan. Det var väl sådär.. Fick en rätt skön raggningsreplik iaf av en kille som varit efter mej typ 2 år. Han säger: "Du har så fina ögon! Your drunk in my eyes". Hmm.. Det han menade att säga var: Jag drunknar i dina ögon. hehe


Igår jobbade jag på Aveny. Det gick bara fint.


Dax att ladda för innebandyn!

Ovido - Quiz & Flashcards