Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av rödluvan/emma - 23 augusti 2008 22:24

från helgen.teckningen ritade my till virre i present.

Av rödluvan/emma - 23 augusti 2008 22:08

Ja igår var det sista dagen på akzo. Jag lämnade fabriken med lätta steg faktiskt. men vad ska jag göra nu då? ingen aning faktiskt..När jag kom hel låg lönebeskedet på hallmattan. Tjoho tjoho! skit bra lön ju! Så nu ska jag äntligen köpa en ny TV! Yster, mone och Andre kom hit och käkade middag. Andre (som oxå är arbetsbefriad nu) hade haft tid att baka chokladrutor som han stolt bjöd på till kaffet. riktigt goda!Idag har jag och Mysan varit hon Virre, Theo och Mimmi hela dan och kvällen. fikat en massa onyttigheter.(Nu måste ja komma igång med träningen! Ju mindre jag tränar ju mer skräp äter jag. Borde ju vara tvärtom..)

Ovido - Quiz & Flashcards