Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av rödluvan/emma - 25 augusti 2008 20:52

..vilket vacker väder!!

Jasså det är så här det är att vara arbetslös! Lallat runt i soliga sundsvall. Lunchat med kompisar å haft det gött =D

Fick värsta nostalgi trippen när jag lämnade My på dagis i morse. Dom har flyttat till dingersjö dagis där jag gick när jag var liten. plus att fröken Anita kom och mötte oss. Jag hade oxå henne som fröken när jag gick där. Började tänka på när jag klippte av syrran och mej själv allt hår in till skallen :p och snodde sockerbitar i lärarummet. Men det såg mycke mindre ut nu än vad jag kom ihåg det. De måste ha krympt O_o

Till middag vart det pannkaka och våfflor med glass =) Vi bjöd ner Virre och gänget oxå. Sen satt vi ute i lekparken å drack kaffe medans barnen fick springa av sej för kvällen. Vilken härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards