Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Mongo morsorna ?!

Av rödluvan/emma - 9 augusti 2009 21:12

Ja nu är den här helgen över oxå. Det går så fort!


Jag och Mysan var in till stan igår och strosade runt med Anzo och Atlas. Det var väl inte direkt nått att se. Vi blev kallade Mongo morsorna av en fd arbetskamrat, Haha det kanske stämmer. Vi käkade glass barnen klättrade och sen åkte vi hem. Det var ju bättre förut tycker jag. Var ju skitkul för två år sen när man var med själv. Fest hela dan =)


Idag har vi varit på Berga hela dagen med syrran och Sim. Av en händelse var pappa och Kerstin där oxå. Elaine och Magnus bor ju i husvagn där på somrarna så de var ju såklart där. Mysan och Milton badade och hade jätte kul. Men på dagis brukar de inte leka med varann så mycke tror jag.


Nu ska ja lägga mig i sängen och läsa, MYSIGT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards