Alla inlägg den 8 januari 2009

Av rödluvan/emma - 8 januari 2009 21:05

Nu är det några dagar sen jag bloggade igen.. Så vad har hänt sen dess?!

I tisdags fick jag fin besök =D Min kära Anzo kom och såg min nya lägenhet för första gången. yster kom över och gjorde middag åt oss =) På natten kom mysan över till min säng. sen låg hon och sparkade på mej hela tiden. Så kl 4 när jag fortfarande inte lyckats somna gick jag över och la mej i hennes säng. Kanske jag bör köpa en dubbelsäng till henne oxå om det ska fortsätta!

Igår var Mysans första dag på sitt nya dagis. Det gick jätte bra! På kvällen kom pappa och Kerstin på besök. Andre kom över och bytte ett ram minne i min dator i utbyte mot två delikatobollar.

Idag var jag på återbesök hos en kirurg. Fick lämna blod (undra hur mycke de tagit av mej nu) på labb oxå. Mina värden var förvånansvärt bra nu sa han =) Nästa helt återställd! Jag ska få en remiss hemskickad för ett UL bara för att va säker på att allt är som det ska där inne nu. Kolla äggstockarna och sånt.
I morrn är sista dagen på pencilin. Ska man ta sej en öl framför tvn sen kanske :p

Idag bestämde vi att Sim ska sova här i morrn och på lör ska Mysan sova hos henne. Så då ska jag passa på att jobba. känns att det behövs nu. Var ju flera veckor sen sist. Kanske till och med kan spela innebandy på sön om jag har nån barnpassning =D

Ovido - Quiz & Flashcards