Alla inlägg den 4 juni 2009

Av rödluvan/emma - 4 juni 2009 10:52

Andrè har förresten jätte fina bilder på sin blogg sen i söndags när vi träffade clownen Duffduff på loppisen =)

Av rödluvan/emma - 4 juni 2009 10:33

Igår gick ja å la mig kl 20 å somnade ganska fort. Vaknade några gånger under natten men somnade om. De behövde jag verkligen.


Idag är det torsdag va? I tisdags var iaf jag och syrran och hämtade Nadja på midlanda. Så kul att träffa henne! Hon är verkligen en rolig prick =) På kvällen käkade vi tacos och lirade lite GH.

Igår hände inte så mycket. Skulle ut å promenera men vart kebab och systemet istället :P


Nu ha ja dammsugat här iaf. ska dra in till stan en sväng snart.


I morrn ska jag jobba på Aveny. Börjar typ 19 tro ja så det blir en lång kväll. Hoppas det är nån rolig vakt som jobbar för jag är själv i garderoben. Sen på lördag händer det grejer ;P woohoo!

Ovido - Quiz & Flashcards