Alla inlägg den 14 juni 2009

Av rödluvan/emma - 14 juni 2009 16:21

Ja då är snart det här helgen över. Kändes som det var lördag i torsdag för då jobbade jag på Aveny. Det var nästa bara massa studenter. Gu vad de levde om. Skrek å sjöng och blåste i tutor och hade sig. Men de verkade ha kul iaf =)

I fredags kom Mysan hem igen. Det vart lite fredagsmys hos grannarna.

Igår åkte vi in till stan och skoshoppade. Mysan fick ett par sandaler och ett par springskor. Det vart ungefär 350 kr sammanlagt, helt okej! Jag skulle oxå behöva nya av båda sorterna men vet inte om jag har pengar till det nu.

Sen åkte Mysan med hem till mormor och sov där. Jag var och åt på stekhuset med syrran och Nadja.

Asså va ja skratta åt Nadja. Hon är ju "fake vegitarian". Äter bara fisk & kyckling. Vi stod utanför och kollade in menyn. Jag såg att Nadja checkade in kötträtterna så jag säger: "Men va gör du? du är ju "vegitarian"! och Nadja svarar: "Nä inte nu längre. Jag var ut igår och när jag vaknade i morse hade jag en salamimacka i munnen. Åh fan va gott det var!"


Sen gick jag ner till Dallan för jag skulle börja jobba där i garderoben kl 21. Syrran och Nadja skulle ut sen. Det gick skit bra. Hoppas de behöver mig nå mer nu när Aveny har sommarstängt oxå.


Hehe det är en kille som jämt surrar om att han vill träffa mig. riktigt på är han. Igår tyckte han att jag skulle komma hem till honom så att han kunde förföra mig. Jag: "Nej, de kommer inte hända." Åsså han då: "Men jag har en rutin. Det går jätte fort!" HAHA! Undra om alla killar har det?! En rutin de jämt går efter. Samma rutin på alla tjejer liksom. Kan de funka?! Ja kanske..


till KKAW: Nej en katt är inte besvärligare än gnagare men jag vill inte ha en  så länge jag bor i lägenhet. Vill inte ha en bajslåda man kan råka snubbla i när man ska på toa på natten efter krogen ;P



Ovido - Quiz & Flashcards