Alla inlägg den 16 juli 2009

Av rödluvan/emma - 16 juli 2009 15:53

Shit va dålig jag varit på att skriva här nu. Har haft fullt upp.


I lördags åkte jag med båten Medvind och firade Åke och Margot som har passerat 60års gränsen. Det var riktigt trevligt förutom att trubaduren bara spelade de gammla vanliga låtarna man är less på. Men stämningen var fin och alla verkade trivas. I stan mötte jag upp med Linda och vi gick ner på Oscar.

I söndags kom Mysan hem och på måndag åkte vi till Furuvik. Satte upp tälten och myste på där med korv, några öl, gitarrspel och sång. Hade det inte varit för alla mygg hade det varit perfekt. Mysan fick ett myggbett på ögat så det svällde upp regält. Det var första gången hon sov i tält. Dan där på packade vi ihop och gick ner till parken. Kollade på djur, ungarna och Andrè åkte karuseller. Tråkigt att det bara var barnkaruseller tycker jag.. Vi hade fint väder hela dagen tills vi skulle gå tillbaka till bilarna.


Igår var vi och badade på Nacksta badet. Det var bra faktiskt. Två basänger med en gräsplätt man kunde ligga å sola på. Barnen klarade sig själva i den mindre. De badade gratis och 30 kr för oss. På kvällen jobbade jag på Daltons så Mysan sov över hos syrran och Mone. Sen idag hämtade de upp mig i stan åsså for vi upp på Norra berget och kollade på en show med Clownen Daffdaff och Cirka. Till och med jag och syrran tyckte det var kul =)


Inatt ska Mone sova över hos oss och i morrn åker vi nog iväg och badar igen innan Mysan ska till pappa N.


Tyvärr har jag inte så mycke bilder att bjuda på men det kommer nog på syrrans blogg så småningom =)




Ovido - Quiz & Flashcards