Alla inlägg den 28 juli 2009

Av rödluvan/emma - 28 juli 2009 18:11

Nä inte vart det någon bowling idag. Både jag och My som var så laddade. Men det var stängt både i stan och i Birsta. Så Mysan har varit en liten suris. Trots det fick hon två klubbor på Kermit och tre ballonger på Expert. Kanske ville de muntra upp henne. De har rätt bra lunchbuffè på Kermit nu. Både pizza, taco och kebab. jimmy hämtade ut sin nya mobil idag. Den har även "Smily" funktion och när man använder den knäpper den ingen bild förns man ler. Sån skulle du haft pappa :-) Jag vill oxå ha en ny! Undra om det är värt det att köpa en på avbetalning?


Nu är jag alldeles svettig efter att ha dammsugat. Måste ut på ballen å dricka vatten.

Av rödluvan/emma - 28 juli 2009 09:56

Jo jag vet. Är skit dålig på att blogga nu. Ska väl försöka bättra mig!


I helgen har jag varit på Elaine och Magnus bröllop. Det var så fint! och middan å festen som var på Adas MC klubb var skit kul! Allting var så bra ordnat.


Vart sugen på att bowla idag. Tar nog med mig Mysan och åker in sen. Får se om man får nå fler med sig.

Ovido - Quiz & Flashcards