Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

dag nr 2

Av rödluvan/emma - 27 augusti 2008 14:48

som arbetslös.efter att ha lämnat jänta på dagis så åkte jag in till birsta. tänkte köpa ett par skor till mej själv men hittade bara ett par till my (för 49 kr). köpte några tröjor till henne oxå. köpte ny handsfree till min mobbe och två örngott. Hittade inga sängkläder ja ville ha heller =( kollade väl inte så noga. Såg basisten i Takida som satt och matade en knodd på en bänk. Roligare än så vart det inte. Jo förresten de vart de visst :D duktig på att formulera mej som jag är säger jag till A: "har du gått ner i vikt? du ser död ut i ansiktet." haha efter det var det dax att dra hem =pNu ska jag hoppa i badet och ladda för bowlingen ikväll. Har tänk spöa chefen :pso long suckers!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards