Alla inlägg under oktober 2008

Av rödluvan/emma - 22 oktober 2008 19:48

vad jag har haft för mej..På de kan ju jag svara SKIT I DE NI era nyfikna jävlar!! :P

Av rödluvan/emma - 21 oktober 2008 19:10

Idag har jag styrketränat för första gången på evigheter. Jag hängde med syrran på Jocks. Nu gäller det bara att fortsätta!Sen käkade vi lunch på Barista men några classmates till mej. Jag dissar det stället! ingen gratis påtår!Nu har jag varit hos Anzo och druckit kaffe =)

Av rödluvan/emma - 20 oktober 2008 07:43

Ja i fredags kom Anzo & virre med sina barn hit å grattade Mysan. Vi bjöd på våfflor, pannkaka och glass. I lördags var det kalas för Simone. Hon var så söt i sina pippi kläder som Lisa hade sytt. Det var tårta, fiskdamm och skattjakt.På kvällen jobbade jag på Aveny. Det gick bara fint. Fick några beundrare tro ja =PIgår var det innebandy igen. Lika kul som vanligt. Sju svettiga killar och jag =DLite bilder från kalaset kommer här. Mysan slog in en krona till Sim i ett paket =) Åsså ritade hon en prinsessa till henne.

Av rödluvan/emma - 17 oktober 2008 00:55

Eftersom killar har sin G-punkt (el. motsvarande) upp i analen, är de då skönare för en kille att skita? eller är det meningen att dom ska vara bisexuella?

Av rödluvan/emma - 16 oktober 2008 19:00

Vilket tråkigt väder! Idag var en långprommis inplanerad men det vart inget. Käkade fin frulle hos mamma ändå.

Busat med Mysan. Senare kom Virre å vi snackade massa tjejsnack medans vi hinkade kaffe =P

Av rödluvan/emma - 16 oktober 2008 09:27

Vi älskar dej stumpan!

=(

Av rödluvan/emma - 14 oktober 2008 23:23

Jag som hade sett fram emot att lägga mej tidigt å sova som en stock. Men ICKE!
Nu sitter ja å Mysan å väntar på att få Barn Alvedon levererat. Hon har ont i käkarna, antagligen för att hon gnisslar tänder.. Gör de rätt mycke sen hon slutade med nappen..

Men i morrn natt! Då ska ja fanimej SOVA! från kl 18!!(HAHA Lisa! Gissa vad Mysan prata om när hon säger:" Låda med en katt i som är grillad!")

Ovido - Quiz & Flashcards