Alla inlägg under oktober 2008

AJ!

Av rödluvan/emma - 7 oktober 2008 15:55

Träningsvärk!


I söndags var det ju innebandy som vanligt. Fan va jobbigt det var. Tro inte förkylningen hade gått ur kroppen riktigt för jag fick ont i lungorna och blodsmak i munnen.


Igår hängde jag med J och Boz på boxnings träning. SKOJ men jobbigt. Jag är fortfarande helt skakis. Har svårt att skriva för ja skakar i händerna.


Nu har ja varit på stan. Lallat runt och käkat lunch med Stazen. Efter hon dragit satt ja på Charm med fem skinnskallar mendans ja väntade på att yster skulle ringa.

Har handlat present och nån julklapp idag faktiskt =)


I morrn hoppas jag på att det blir träning med yster.. bara ja inte skakar så mycke då.

Av rödluvan/emma - 5 oktober 2008 13:33

Idag när ja lämnade Mysan fick jag ta mej ett snack med N om att vara försiktig med vilka ord han använder. Men han började bara as garva när jag berättade att My kallade mej för "Hönshjärna" igår.. =/

Av rödluvan/emma - 4 oktober 2008 18:26

Igår var det rätt underhållande att jobba på Aveny trots att det var småglin (18 åringar).En kille trollade för oss med kort. Han var riktigt duktig faktiskt.En kille gick in i garderoben så Alex fick slänga ut han medans han svamlade om de rosa elefanterna som fanns där inne. Han fick åka med Farbror Blå därifrån :pNu har jag varit å hämtat Mysan som varit på kalas hos en dagiskompis. Jag vart kvar där en timme å satt å surrade med deras släktingar.Nu är det snart läggdax för jänta. Sen ska ja nog ta mej ett bad och läsa isfolket =)

Av rödluvan/emma - 3 oktober 2008 18:59

De va skit mysigt med käk och bio! Vi åt på Ming och sen såg vi ju Mirrors. Den var faktiskt väldigt bra. Riktigt läskig :D Trodde inte jag skulle våga kolla i spegeln när ja kom hem men det gick faktiskt bra. Jag kanske rentutav har blivit vuxen :p nää de var väl kanske en överdrift..N kom och hämtade Mysan idag. dom skulle på drakborgen en sista gång innan de stänger. När Mysan åker härifrån blir ja ett barn igen. eller om jag inte tycker att jag själv är så viktig kanske, ja vet inte.. Då orkar ja inte handla eller laga mat eller så. Vore ju bra om man äter nå annat än mackor när ja ska jobba till 4 inatt =/

Av rödluvan/emma - 2 oktober 2008 18:39

Less på det nu! har tänkt åka in å göra några ärenden i stan i 2 dagar nu men har ingen lust att springa runt i regnet.Nu ska jag snart in till stan å käka på Ming och gå på bio med systrarna S. De ska bli skit mysigt =) Vi ska se Mirors. Älskar rysare! Sen ska ja hem till min tomma lägenhet och va lite smårädd själv i mörkret =)

Av rödluvan/emma - 1 oktober 2008 19:12

Mysans outfit för dagen var ett par rosa pyjamasbyxor i siden (utåin), rutig kjol, stövlar, grodregnjacka och rosa regntät handväska. Skulle inte ha gått utanför dörrn med nån kompis som klädde sej så iaf =P

Av rödluvan/emma - 1 oktober 2008 10:11

Igår kom det en kille med ett paket å plingade på dörren. Det är så kul att få paket! nog för att det inte var till mej, men ändå. Det var från Joanna till Mysan.

Ovido - Quiz & Flashcards