Direktlänk till inlägg 28 november 2008

flytt..

Av rödluvan/emma - 28 november 2008 01:01

Ja då var flytten igång äntligen. Tänkte först bara köra lite kartonger idag men hyrde släp och tog så mycket som möjligt. Fan va skönt med hiss när man flyttar! underlättar mycket. åkte två svängar och fick med rätt mycket. Försökte få Virre att åka bak i släpet oxå. Ville ju inte att hon skulle håra ner bak i bilen och flåsa mej i nacken hela vägen men de vart så ändå ;P


I morrn på förmiddan ska jag packa upp lite i nya lägenheten å sen slänga lite skräp å plocka lite i gamla. På lördag kör vi resten av grejerna. soffbord byrå och tömma förrådet.


Har kopplat port telefonen till min mobil oxå. kommer nog inte ha nån hemtelefon sen. linda blev lite putt men hon är typ den enda ja pratar länge och mycke med i den.


Hemma hos syster sen tog andre och jag några välförtjänta öl. sen när syrran kommit hem och barnen somnat kollade vi på Tomten är far till alla barnen och drack glögg å käkade pepparkakor å nötter. Andre och Lisa visade hur duktiga de blivit på Guitarr hero och jag visade att ja fortfarande suger. Skulle nästan ha filmat å lagt in på Youtube. vi höll på att skratta ihjäl oss allihop.


ska väl försöka mej på att sova nu. vart inte mycke av den varan igår =/


over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards