Alla inlägg den 9 december 2008

Av rödluvan/emma - 9 december 2008 20:30

Det har jag och Mysan varit och handlat idag i Birsta. Slank med lite andra grejer oxå.Sen gick vi till syrran för att käka middag men vi hann aldrig så långt. Jag spelade lite Gitarrhero medans barnen lekte och syrran skulle börja med maten. Sen bröt helvetet lös. Mysan vägrade att lyssna och städa undan efter sig. Gav henne flera changser att lyssna annars skulle vi gå hem och så vart det. Har hon väl bestämt sig för nått så kan hon inte ändra sig eller ge med sig även om hon skulle vilja. Hon har sån stolthet den ungen. Slutade iaf med att jag grinandes fick bära en sparkandes My plus hennes kläder som var omöjliga att få på henne. Väl hemma smällde hon igen dörren till sitt rum och öppnade den bara då och då för att skrika dumma saker till mej. Fyraårstrots? Jag satt i soffan och hade lugnat ner mig lite när P ringde för andra gången. Men när jag svarade och han frågade hur det var började jag storgrina. Kunde knappt få fram ett ord. Lite pinsamt med tanke på att vi inte känner varann så väl O_oEfter ett tag (när mysan hade stökat ner i mitt rum) blev vi vänner igen. Får hoppas att hon är villigare att lyssna nästa gång så det slipper gå så här långt =/ Tror nog att vi båda kände oss rätt dumma.Nu sover hon och jag ska dricka lite glögg och mysa i soffan =)

Ovido - Quiz & Flashcards