Alla inlägg den 22 december 2008

Av rödluvan/emma - 22 december 2008 21:07

Men det har ju blivit bättre. Men frågan är hur det hade varit om jag inte tagit nått mot smärtan. för ja fick ju inget sånt utskrivet själv. bara mot magsår. Trodde dom att jag skulle klara mej på det tro? Isf kanske jag borde fått nått annat än de jag fick. Borde väl ringa sjukvårdsrådgivningen.

Igår fyllde ju syrran år. Jag hade så ont och mådde så dåligt vid 12 när vi skulle dit så syrran fick komma och hämta my. Jag intog grejor för att kunna bli bättre och la mej på soffan. Slumrade till och hade som feber yra fast ja inte hade feber. hade helt sjuka drömmar.
Mådde iaf bättre när jag vaknade riktigt och kunde gå över på kalaset. Kusin Tess och lilla Totte från sthlm var där oxå. jätte kul att träffa dom. Fick i mej pannkakstårta tillåmä =)

Idag har jag å My varit hos syrran hela dan. Skönt när barnen leker med varan så man själv kan chilla. Gick hem ett tag när jag mådde dåligt för att kurera mej. Då hade syrran snott min tvättkorg den snälla fan! gick tillbaka lagom till middag när jag mådde bättre å frossan avtagit.
Simone snappade upp några ord när jag tog upp de om tvätten och säger "pappa skämms i sina stringtrosor" hehe

Senare när vi kommer hem märker jag att Andrè som hämtade tvätten till å med har hängt upp det som inte blivit torrt ovanför badkarer. Villka hjälpsamma människor jag har runt mej.
Hade inte klarat av att ha My alls den här veckan om jag inte fått hjälp heller.

Ser inte ut som det kommer att bli någon god jul för mej i år =( Blir såklart kul att träffa Anders och Micke men lär inte kunna gå ut på juldan och fira AK som planerat. Syrran som sytt en kjol till mej just till dess å allt.Har fått ett sjukt stort munsår oxå så vill nog inte visa mej ute heller. men men.. vad är en bal på slottet..

Mysan och sim tittar på bollibompa

Ovido - Quiz & Flashcards