Alla inlägg den 13 december 2008

Av rödluvan/emma - 13 december 2008 00:36

Visst är det nu?

Tänk att igår somnade jag före 22 utan piller! Najs!

Idag har jag varit på stan. Riktigt mysigt med all snö. Inte varit uppehåll en enda gång. Det snöar fortfarande. Mysigt att åka bil i mörkret å snön oxå. Man far runt som en snorloska på vägen.

Jonas 25års dag firade vi (jag och mamma (Lisa var med men inte med)) med att köpa en blomma (vit ros och videkvist) till Åke & Margot. Margot bjöd in oss på glögg. Sen svängde vi förbi till graven med ett ljus.

Känns lite konstigt att både vara barn och jobbfri utan andra planer på en fredag. Så jag har ägnat mej åt att tvätta, spelat lite guitar hero hos syrran, kollat på en julfilm och druckit mer glögg.

Eftersom jag bara kommer att få en julklapp i år (har jag varit a bad girl!?) så passade jag på att köpa lite presenter till mej själv när jag var på stan =) (se bild)

Mamma! Du kan kommentera direkt på bloggen men du får ju smsa om du vill =D

Ovido - Quiz & Flashcards