Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

morr!!

Av rödluvan/emma - 21 januari 2009 09:42

Vad förbannad jag är på a-kassans regler. Snart är mina dagar som jag kan använda när jag jobbar extra slut. Sen kommer jag inte å nå pengar från a-kassan alls de veckor jag jobbat.. Ska dom ta ifrån mej de lilla jag jobbar =( Jag måste hitta nått att göra. Blir ju tokig på det här. Jag vill plugga men måste ju ha nått att göra tills dess. Nån som har nått förslag?Nu ska jag tvätta, byta sängkläder sen städa toaletten..

 
 
Malin

Malin

21 januari 2009 22:35

Jag gör inget annat än att gå nu jag heller :) Endera ute eller runt runt här hemma :) Hihi...

http://hazzel.bloggagratis.se

 
fia

fia

22 januari 2009 20:21

håller verkligen me dej, sjuka helvetes regler så mna blir förbannad =) arbetsförmedlingen tycker de är bättre att vaa helt arbetslös en at bara joba extra då och då, för de förlorar man på, de är ju sinnes sjukt !!! hur f*n ska denna värld se ut snart ??

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards