Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

*dubbel sucka*

Av rödluvan/emma - 29 januari 2009 11:23

Just pratat med a-kassan. får inga nya dagar å jag har bara 45 kvar. Försökte få kontakt med min handläggare på ams oxå men han ville inte svara så jag skickade ett mail. Hoppas han kan hjälpa mej att hitta på nått. jag går med på vad som helst (nästan). Inte konstigt man ligger sömnlös om nätterna. Kommer bli utbränd av att vara arbetslös..För att muntra upp mej själv lite så har jag städat badrummet å nu ska jag dammsuga. yeeeyIgår var jag iaf på Olan med några från klassen å käkade. Vi skulle bowla oxå men vi hade så trevligt vid bordet så det vart för sent =)Nu blir de höja musiken å ta mej en svängom med snabeldraken!

 
 
André

André

29 januari 2009 13:41

De kommer hitta på nåt åt dig, man blir ju inte utförsäkrad. Handläggarna är ena luriga enar, svåra att få tag på, har försökt få tag på min med, men på telefon är det nästan omöjligt.
Har du fått en ny stämplingsperiod någon gång, alltså 300 nya dagar? Vad jag vet så ska man få 150 dagar till om man har barn under 18 år... Enligt a-kassan får jag inte det eftersom jag fått 300 dagar extra en gång, men enligt Arbetsförmdelningen skulle det inte ha någon betydelse. Tyvärr är det ju A-kassan som bestämmer det, och jag blir nog utan fler dagar oxå.
Men utbildning genom AF får jag ju kanske... kolla upp det.

http://www.pahn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards