Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Nytt inlägg =)

Av rödluvan/emma - 10 juni 2009 23:28

Egentligen orkar ja inte skriva idag heller men när jag såg att 44 stycken har varit in på min sida idag för att kolla om ja skrivit så tyckte ja nästan att ja måste :P


Så jag får väl berätta vad som hänt i mitt glamorösa liv sedan förra veckan i korta drag :D


Mysan åkte ju till far sin i fredags. Sen på kvällen jobbade jag på Aveny. Det var abonerat för nån lärarmiddag. Lärare med sina elever alltså. När de hade hängt in sig (ja ni fattar) så vart det ju rätt segt så jag gick upp å kollade. De hade gjort egna låtar å sånt och uppträdde för varann. det var faktiskt skit bra. Vart nästan lite tårögd ja =/ 

I lördags var Elaines möhippa. Massa snapsar för den blivande bruden. Stackarn :( Men god lunch vart det, skivinspelning. En brud tappade ner en hel mugg med vin i min rätt nyinköpta väska *snyft* så den luktar ju inte hallonbåtar direkt. Sen var det meningen att vi skulle spela lite roliga spel, bowla och käka men hon med plast kronan var inte alls i form för det O_o Vi fick ta en pause där och käkade pizza hemma hos mig sen istället. vid halv tolv var vi alla helt utslagna och ja längtade bara till sängen.. Vi får göra ett nytt försök helt enkelt ;)


Resten av dagarna här har det typ bara blivit en massa film, nån prommis och ett träningspass. Ikväll har Virre med stormagen varit här och kollat på film med mig =)


så, där fick ni! =)


over and out

 
 
Malin

Malin

11 juni 2009 13:23

Ja, fy faan...jag ville verkligen hem nu :(
Men vi tänker inte stanna här nere utan fortsätter att söka jobb i Sundsvall & flyttar när vi får nåt...eller om David inte blir återanställd på Akzo...då flyttar vi hur som...

Konstigt att man siter här & hoppas att han inte får behålla sitt jobb :P

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Pernilla

Pernilla

11 juni 2009 17:31

Se vad lycklig jag blev av ett nytt inlägg...
..jag är ju inne flera gånger per dag ;)
Pusssssssssss

http://dablogg,se/polly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards