Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Husdjur

Av rödluvan/emma - 12 juni 2009 14:36

Haha ojdå! Alla tyckte visst olika =)


Jo det är Mysan som så gärna vill ha ett djur. Hon har snackat om katt och hund först men jag har sagt att jag inte vill ha de i lägenhet. Sen hon sett Emilias hamster har hon pratat om det mycket. Jag sa att jag skulle fundera på det om hon slutar helt med välling. Jag förstår ju hur hon längtar efter att få ha ett litet djur =) Vi får nog åka och kolla på dom innan vi bestämmer oss.



 
 
fia

fia

13 juni 2009 14:40

verkar vare inne me hamster, vet fler barn som är intreserade av de, och stella fick syn på en som hon gosa me hon svårfar, så kanske hon fr en sedan, Man vet aldrig =) är de bra me er annars då ?

http://MammaFia-83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kkaw

13 juni 2009 16:01

Är det svårare med katt än gnagarna???
Katter är ju mera sociala!

 
maria vinsa

maria vinsa

13 juni 2009 16:47

bara jag som snokar lite ;)

http://mariavinsa.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards