Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

hej sverige!

Av rödluvan/emma - 17 juni 2009 19:42

Vilken härlig dag vi har haft idag!


Först var vi och handlade på Willy's. Var helt tomt både i kyl och frys. Så nu är det laddat igen.

När vi kom hem packade vi med mariekex och festis och tog en prommis bort till Jonas grav och picknickade lite där. På vägen dit sa Mysan: " Det är tråkigt de där. Det är tråkigt när folk som man känner måste dö." Sen var vi båda två tysta ett tag och funderade på saken..

Sen kom jag på att jag kunde ju kolla om Sandra som bor bortanför kyrkogården var hemma, så jag ringde henne å sen gick vi dit. Barnen där var i full gång med att hoppa studsmatta och Mysan gick direkt till kaninerna. Sen tog vi ut fika och hade jätte mysigt.


När vi kom hem igen gjorde jag snabbmiddag i form av laxfilè och spagetti. Sen gick vi ut till lekparken ett tag. Andrè och Sim kom och gjorde oss sällskap.


Nu ligger Mysan i säng och jag ska ta igen mig på soffan ett tag.


godkväll!


 
 
Malin

Malin

18 juni 2009 08:56

Låter som en riktigt bra dag! :)
Kloka funderingar hon har flickan...

http://hazzel

 
Ingen bild

Lisa

18 juni 2009 11:36

men lilla kaninen O_o

 
Ingen bild

carro

18 juni 2009 12:15

jo precis alltid bra med ansvar sen är de som du säger dom lever inte så länge:)kram

 
Ingen bild

Margot

18 juni 2009 22:30

Tänk att fem år snart gått sedan Jonas dog. My har blivit lika stor som stenen. Tack för att Ni besöker graven. /Kram Margot

 
Ingen bild

Julia

22 juni 2009 22:51

Vem är Jonas?

 
Ingen bild

jag

23 juni 2009 01:57

Jonas var min kusin. Vem är du Julia?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards