Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

midsummer

Av rödluvan/emma - 22 juni 2009 18:36

Asså midsommar. Ska det vara mitten på sommaren? hmm


Aja, hade väldigt trevligt iaf. Var å kollade på dans runt stången (låter ju som man var på en strippklubb :P) Det positiva med att inte Mysan var med var ju att jag slapp dansa iaf :D Sen käkade vi i stugan och satt halva natten å surrade och lyssnade på musik.

På lördan satt jag, patrik och virre hemma hos mig och kollade på film hela kvällen och natten. Igår lagade patrik mat till mig. De var så sjukt gott! Nån kyckling gryta med mögelost tro ja å grädde och färskpasta till. och sallad med avokado. mumma! efter att ha dåsat på soffan ett tag tyckte vi att det var dax att ta en sväng på stan å kolla. Hamnade på dallan först. Där var det Karaoke. Det var inte så mycket folk ute, vilket var skönt. Man behövde inte ta sats för att ta sig fram till baren och beställa och man kunde sitta :D

Sen gick vi till o'learys å spelade GH! Inte mycke folk där heller men vem bryr sig om det när man får lira GH :D


Ikväll blir det bara ligga i soffan och klia på myggbett skulle ja tro. Nu är det inte länge kvar till METALTOWN! weeehooo!

 
 
Ingen bild

Pernilla

23 juni 2009 16:23

Inga snopp bilder här inte, kan vara för att du är lite mer mogen än oss andra ;) hi hi
Ha en skön vecka *smack*

 
Pernilla

Pernilla

23 juni 2009 21:53

Tack fisen :)
Ledsen att säga att det inte blir bio för min del, inte Cissis heller :(
Men du & Linda ska absolut gå :)
Kyss på foten

http://dablogg.se/polly

 
Ingen bild

Pernilla

24 juni 2009 18:47

Jag är en klenis & kompis med soffan ett tag framöver :(
Så hoppas Ni går & att Ni får myyysigt!
Pyssen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards