Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Bästa helgen ever! Metaltown!

Av rödluvan/emma - 1 juli 2009 00:43

Har haft det helt underbart! Kunde nog inte bli bättre! Vädret var perfekt. Kanske lite väl varmt på dagarna. kändes som man var utomlands. Göteborg är en helt underbar stad. Måste åka dit igen!


På Metaltown var det så härlig stämning. Massa roligt folk att titta på. Jag hade kunnat åkt dit bara för det. Massa bra band att titta och lyssna på. Några av de vi såg var Children of bodom, Slipknot, Volbeat, Disturbed och massa fler!

Såg även en blottare HAHA! Det var efter första dan när slipknot spelat klart. Precis utanför området sprang jag och Unni upp bland några träd och högt gräs och skulle kissa. När vi sitter där bredvid varann och lättar på trycket kommer det en burkplockare och går och halar fram snabeln. Jag trodde att han tänkte ställa sig där och pissa så jag säger till han att dra men han hade andra avsikter. Han ställer sig å drar i snabeln och säger "Titta inte på snopp. Ni behöver inte titta på snopp." Nähä, Kändes inte som man hade nått direkt val när han ställer sig mitt i synfältet. Där sitter man på huk med byxerna nere. Tur vi var två iaf. Sen springer vi ner till grabbarna och berättar att vi nästan fått en ofrivillig "lapdance". De vart lite avundsjuka för att de aldrig sett nån blottare. (nu har jag sett två) Strax efter ser vi att han går förbi så vi pekar ut han. Killarna börjar skrika till han " Visa kuken då!" hehe då skyndade han snabbt därifrån XD Det kallar jag Live show :P


Ja ja kanske borde skriva om rubriken till Live show istället XP


Förutom Metaltown så har vi strosat runt i Göteborg. Det har varit så otroligt skönt på natten. Runt 20 grader måste det ha varit. Varit på några barer bland annat Sticky fingers. Synd man inte hade fler dagar på sig så man han med mer. I söndags var vi på Liseberg. Hur kul som helst. Älskar bergodalbanan! Spökhuset var jätte läskigt :S Jag var skit rädd.


Ja det var min helg det =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards