Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Make my day!

Av rödluvan/emma - 8 juli 2009 16:30

Har varit lite nere några dagar nu. Kan ju bli så ibland. Det är inte meningen att det ska gå ut över nån annan iaf..

Har varit på bio och umgåts med vänner å försökt att inte tänka så mycket.


Idag har jag varit på KFG nästan hela dan. På lunchen hittade jag en jätte fin bikini på Carlings för bra pris. Jag frågade han som jobbade där om trosorna oxå fanns i Medium. Han böjde sig ner och kollade på min stjärt. "Den är ju en small" sa han =) Tänk att en så simpel sak kan få en att känna sig lite bättre :D

 
 
Ingen bild

Pernilla

10 juli 2009 20:30

Åååå så härligt att få en sådan kommentar då det behövs som mest! Puss på´re

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards