Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

står still..

Av rödluvan/emma - 21 juli 2009 20:08

Det känns som jag inte kommer nån vart just nu. Jag står bara och trampar på samma ställe hela tiden. Det händer inget nytt. Känns som jag måste göra något åt det men jag vet inte vad eller hur. Hur vill jag att mitt liv ska se ut om 1 år, 5 år eller 10 år egentligen?

Mitt motto: Varför ta itu med saker idag, om jag lika gärna kan bli överkörd av en långtradare i morrn, fungerar inte under nån längre tid..


Skulle vara skönt att åka härifrån ett tag. Känns som att Sverige nog skulle klara sig utan mig ett par veckor.. Måste spara pengar!

 
 
Pernilla

Pernilla

26 juli 2009 15:14

Vad fin bloggen blivit, Betty är ju sååååå tjusig ;)
Skickar lite uppmuntrande pussar å kramar från Finland!

http://httpp://dablogg.se/polly

 
Malin

Malin

28 juli 2009 08:35

Tjena tjejen!
Nu har din blogg varit stillastående att bra tag...i allafall sedan jag kom hem igen... Hoppas du har det bra (?)
Kramar!!

http://hazzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards