Alla inlägg den 4 februari 2009

Av rödluvan/emma - 4 februari 2009 18:32

Den här dagen har mest gått åt till att sitta i telefonköer och pratat telefon. Fick 150 nya kassadagar =( Det betyder att jag inte kan extrajobba nått (men tydligen har jag 14 sånna dagar kvar. de stod det inte på lappen jag fick hem). Hade jag därimot gått över till att få pengar från försäkringskassan hade jag kunnat jobba hur mycket jag ville..Hade tänkt sätta upp några hyllor idag men jag har varit så uppspelt så ja bara gått runt, runt i lägenheten. Sen vart det ett bad istället =) Tog ett varv med dammsugarn nyss iaf.I morrn ska jag försöka tamej iväg å träna igen. Sen kommer väl N å hämtar Mysan på eftermiddan.Snart är det sängdax för Mysan. Sen blir det väl nån film i vanlig ordning =)

Ovido - Quiz & Flashcards