Alla inlägg den 10 februari 2009

Av rödluvan/emma - 10 februari 2009 22:24

Vinterjacka! Annars när jag verkligen vill ha något så brukar jag aldrig hitta det. Köpte en svart lite längre jacka idag. Som var nedsatt från 1190 till 199 kr! Hårt nöjd! Hade varit berädd på att lägga ut runt 1000 lappen =) Kanske slänger in nån bild på den i morrn (OJ!? sen när började jag modeblogga?!). Nu skulle jag behöva hitta nya vinterskor, träningskor och träningsväska oxå som är lika smärtfritt för plånkan :P Även mysbyxor och några nya tröjor. Kanske tar en sväng in till stan i morrn oxå så kan jag passa på att käka sushi. Har varit sugen på det hela dan.Var hur skönt som helst att träna idag, svetten bara rann! Inte lika kul som när yster är med dock..Idag fick syrran och Andre sin balle inglasad. Måste ringa om det i morrn. Jag vill oxå ha!!

Av rödluvan/emma - 10 februari 2009 09:54

Mysan testar svordommar. Rätt ofta hon blir arg när hon måste lägga sig. Igår hörde man henne skrika från sängen:"FY JÄKLAR! FY SJUTTON ARTTON!!"

Av rödluvan/emma - 10 februari 2009 09:32

Kallt de ska va då!Nu är Mysan på dagis och jag ska snart dra in till själva staden. Måste träna själv idag. TRÅKIGT! men men.. kan inte hoppa över det en gång till. Tänkte kolla efter nån ny vinterjacka oxå. Skulle vilja ha nån lite längre. Är ju så kallt hela tiden. Skulle helst vilja byta ut ALLT i garderoben. Om ett par veckor ska jag shoppa en massa nytt har jag tänkt. Om jag fortfarande har lika bra med pengar på kontot då :pNä nu ska ja packa träningsväskan!

Ovido - Quiz & Flashcards