Alla inlägg den 27 februari 2009

Av rödluvan/emma - 27 februari 2009 13:00

Pratade med pappa i telefon för ett tag sen. Han är verkligen inte insatt i det här med bröstförstoring. Först frågade han om silikonet var flytande som man sprutade in. Sen om de skar både över och under bröstet och om man lägger inplantatet runt bröstvårtan o_O Så jag fick ju klargöra en hel del för honom =) Han sa oxå att hans kropp är opropotionerlig. Min med, det var därför jag opererade mig, sa jag. Då sa pappa att han skulle ha gjort en huvudförstoring haha GO FOR IT! :P (eller bya huvud sa han egentligen)

Av rödluvan/emma - 27 februari 2009 12:58

Av rödluvan/emma - 27 februari 2009 12:34

1. Vad heter du? Kjell2. Ett ord på fyra bokstäver:MoDo3. Flicknamn: Karin (mamma)4. Pojknamn: Karl5. Yrke: Kemiingenjör6. Färg: Kritvit7. Kalsonger8. Mat: Kalops9. Sak i badrummet:Kam10. Plats/stad: Kvissleby11. En orsak att vara sen: Kvarsittning12. Något man skriker: Kom igen13. Film: Kapten Blod14. Något man dricker: Kaffe15. Band: Karuscha (gummiband)16. Djur:Katt17. Gatunamn:Kungsgatan18. Bil: Kia19. Sång: Kebab-Pizza20. Aktivitet med mer än en deltagare: Karate

Ovido - Quiz & Flashcards