Alla inlägg den 11 mars 2009

Av rödluvan/emma - 11 mars 2009 22:29

Längtar till LÖRDAG! Tror det kommer att bli jätte kul på tjejkvällen (men inte dan efter med all disk =/). Det är 11 stycken som kommer! Då är det några som inte svarat än heller.Har skaffat lite nya spel och sånt vi ska köra oxå!Ja idag var de ju det omtalade strömsvbrottet.. Det dumma var att när jag hade hämtat my på dagis kom vi inte in genom porten. Tänkte ju att nyckeln måste ju passa eftersom taggen går på ström men icke. Som tur var var syrran och andres port uppställd så vi fick häcka där tills strömmen kom tillbaka. Men jag kunde inte tvätta för tvätten var inlåst hos mej. hade även lämnat snusen. Vilken tur att andre börjat snusa igen (bra gjort!). Han bjöd även på värmeljus-uppvärmt kaffe :DI morrn ska jag till Margot. Är nått skumt pågång.. Hon ringde idag och sa att jag ska dit på frukostmöte. sen blir det jobb i 2 h och jag fick inte veta vilka fler som ska dit (om det är nå fler?! Är det möte så borde de vara fler än jag iaf, eller?!). hmm.. undra vad hon har pågång nu..

Ovido - Quiz & Flashcards