Alla inlägg den 14 mars 2009

Av rödluvan/emma - 14 mars 2009 14:17

Ja nu är dagen inne! När vi ska äta tacos tills vi mår illa, dricka massa vin å annat och dela med oss av lite pinsamma uppleverser med varann :D Roligt att det är lite folk med som man inte träffar så ofta. De som jämt är med på mina tjejkvällar vet man ju allt om redan. Ser jag en viss sorts godis tänker jag på när hon blev av med oskulden osv :P Du vet vem du är ;PEn grej som alltid blir lite jobbigt på dessa tillställningar är att vi är typ 2,5 stycken som gillar hård rock.. Jag har nästan inget annat heller. Aja, sätter jag på nån hård rocks cover av Brittan kanske det funkar :pNu blir det lite inventering. Kommer tallrikar och vinglas att räcka? Knappast!Får väl försöka lägga in lite bilder från kvällen här sen.HDSL

Ovido - Quiz & Flashcards