Alla inlägg den 15 mars 2009

Av rödluvan/emma - 15 mars 2009 19:35

Nu har jag tagit en kaffe pause från allt diskande. Det är sånna här gånger man skulle haft en diskmaskin. Speciellt när man är lite bakis oxå.Men det var det värt för vi hade sjukt kul igår! Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder än men det kommer. prommise!Pappa lyckades verkligen lura oss igår (cred!). Strax före halv elva fick jag ett sms där det stod: "Var så snäll och sänk ljudet!". Kollade upp nummret men det fanns varken på hitta eller eniro. Anzo ringde upp nummret (för att bjuda in de på vin tro jag) men ingen svarade. Efter ett tag ringer pappa och undrar varför vi har ringt Kerstin (hans flickvän) och håller på att dumma sig lite. Sen säger han att det var han som hade skickat det haha de var faktiskt rätt kul.Vi käkade iaf tacos och vi alla (12) lyckades få plats runt bordet i vardagsrummet. Sen körde vi "jag har aldrig", men vi är ju så gammla nu så de flesta har gjort det mesta :p Sen åkte singstaret fram (ska bryta av slager skivan till nästa fest, fast de har jag sagt senaste 3 gångerna tror jag..)Vid 12 snåret drog vi in till stan till aveny. Skit bra att ha nån gravid med på sånna här tillställningar så nån kör ;PNu ska jag lägga mig på soffan ett tag och sura för att jag inte kan vara med på innebandyn =( Men nästa söndag! då ska jag vara med!! på ons får jag börja träna igen! tjoohoo!

Ovido - Quiz & Flashcards