Alla inlägg den 3 maj 2009

Av rödluvan/emma - 3 maj 2009 21:16

Den här helgen har verkligen gått tok fort! Riktigt trevligt har det varit. Barnen har varit duktiga på resan, inte mycke gnäll alls. Man vet ju själv hur jobbigt man tyckte det var att åka långt när man var liten. Efter att ha åkt 15 min "är vi framme snart?" Men det gick bra. Hemvägen var lite jobbig eftersom vi fick byta till buss i söderhamn och ha barnen i knät, men det gick det oxå =)


Vi kom fram vid 15 i fredags tror jag. Jätte fint väder! (jag brände mig när vi satt ute och fikade). Tess och Totte bor i ett gulligt hus med mysig tomt bara typ 50 m från pendeln. Första kvällen käkade vi tacos, drack lite vin och pratade. Barnen turades om att bråka om gungan :p


På lördan, kalasdagen (för Totte som fyllde fyra om jag inte nämnt det), Tog jag, syrran och Sim, Tess bil (Biogas, vad är det egentligen? 6 kr per mil! billigt!) och for till akuten i Nynäshamn tro jag för Sim hade ont i örat. Så där var vi i typ 2 timmar. Hon hade fått öroninflammation. Så när vi kom tillbaka var alla redan där och kalaset i full gång. Då på natten sov Anders och Micke oxå över så det var folk i alla rum. Mysigt =) Tyvärr har jag inte så mycket bilder eftersom jag inte skaffat nån kamera än..


Jag måste tacka tjejen med samma skostorlek som mig som glömde sina party pjucks troligen  på fyllan på tågterminalen i lördagsnatt eller i morse. Skitsnygga och sitter jätte skönt :D De måste ha varit typ nya.


Go kväll!





Ovido - Quiz & Flashcards