Alla inlägg den 20 maj 2009

Av rödluvan/emma - 20 maj 2009 20:03

Vilken tajming jag haft idag! När vi gick till dagis idag var det soligt och fint. När jag hämtade My igen var det fint. När vi kom hem började det spöregna. Sen medans det var uppehåll hann vi med en promenad till affären och tillbaka. Sen vart det regn igen. Moder Natur gillar tydligen mig idag =) (Nån som haft det tvärtom idag?)


Vi satt på ballen och fikade bullar när det oskade. Skit mysigt. Sen till bolli mumsade vi på jordgubbar.


Hoppas det blir bättre väder i morrn. Vet ju inte hur länge hon tänker låta mig komma undan. Är ju hur mysigt som helst med oska och regn så länge man är inne men vill ju inte sitta inne hela dan heller.

Av rödluvan/emma - 20 maj 2009 19:27

så nu har jag fått dit lite fler länkar på listan oxå :)

Ovido - Quiz & Flashcards