Alla inlägg den 13 maj 2009

Av rödluvan/emma - 13 maj 2009 10:46

Hon klarade teoriprovet till körkortet igår!! Det firade vi med att gå och träna step och core. Första gången sen innan operation som jag kännt att det var helt okej att göra armhävningar. Men det är i ryggen jag har mest träningverk.


Efter träningen var jag på stan med Virre. Nej! jag shoppade inte en massa =) Både jag och Virre blev helt sluta av att gå runt. Hon är ju gravid, så hon har ju en ursäkt iaf.


Idag ska jag städa! har skjutit upp det länge nog nu. Vet ju att det går rätt fort när man väl börjat men det är så svårt att komma igång. Jag har lovat mig själv att jag inte får hämta nya avsnitt att GG hos syrran innan jag städat klart!


Sen ikväll ska jag laga god mat och ha det mysigt =)

Ovido - Quiz & Flashcards