Alla inlägg den 15 september 2009

Av rödluvan/emma - 15 september 2009 09:36

Tydligen är Mysans kisse på djursjukhuset nu =( Det var mamma som ringde och berättade det igår. Mysans pappa hade ringt henne och frågat om katten är försäkrad (det är den inte). Eftersom det inte går att få tag på honom som vanligt (försökt fått prata med honom i telefon i typ 2 veckor nu..) vet jag inte riktigt vad som hänt. Jag började böla när mamma berättade det och Mysan vart oxå såklart jätte ledsen. Mysan vill ju hälsa på den såklart. Men han svarar ju varken i telefon eller på sms. Jag tycker det är så jävla dåligt! Ska man måste åka hem till honom för att få veta nått?!


På fredag fyller Mysan 5 år! Men då är hon hos N (om jag får tag på honom vill säga) så vi ska ha kalaset på söndag.Det är lugnt att komma efter 13 om jag glömt säga det till nån.

Ovido - Quiz & Flashcards