Alla inlägg den 27 september 2009

Av rödluvan/emma - 27 september 2009 22:31

Det har jag haft! 


I fredags var jag ut och kollade in Allstars nyrenoverade lokaler. Det är riktigt fint där. 


Jobbade i lördags på Aveny. Tillbaka i garderoben igen. Började kl 18.30 för att det var 150 sotare som skulle käka. Inte en enda hade nån jacka eftersom de bodde på hotellet, så det fanns inte mycket att göra. Efter som det inte fanns några tjejer där så stötte de på mig istället. Det var ju ganska roande faktiskt :D Fick höra att jag var jävligt fräsch för att vara 27. Hallå! Då känner man sig ju ännu äldre när nån säger så. Vart hyffsat drag senare på natten iaf.


Nu har jag spelat innebandy. Känns skönt! Ska krypa ner i soffan och kolla på några avsnitt av True Blood nu har jag tänkt =)

Ovido - Quiz & Flashcards