Alla inlägg den 23 september 2009

Av rödluvan/emma - 23 september 2009 23:32

    Mysan kom hem i söndags vid halv 12 så kalaset började nästan direkt. Hon fick jätte fina presenter av alla. Syrran hade sytt en jätte fin prinsessklänning som hon tog på sig och var så fin. Såklart hade jag gjort pannkakstårta som vanligt och så hade vi fiskdamm.


Tack så Mycket alla som kom och firade henne!


Efter kalaset och lite middag fick Mysan stanna hos Sim så jag kunde åka och spela innebandy. Första gången nu efter sommaren och det kändes verkligen.


Jag jobbade både fredag och lördag på Aveny. I fredags var jag med och lärde mig kassan och på lördan satt jag där själv. Det var inte så krångligt som jag trodde. Trodde jag skulle göra mycke fel i all stress men det gick bra.


Ikväll har jag kollat på 2 avsnitt av serien True blood. Den kan man säkert bli besatt i. Jag har en tendens att bli det när jag väl börjat kolla på nån serie, men nu måste jag vänta så Jimmy får kolla ikapp =/


Idag fyller pappsen år. GRATTIS! Så idag var jag, syrran och Kerstin å lunchade med honom på Body in motion.  

Ovido - Quiz & Flashcards