Alla inlägg under augusti 2008

Av rödluvan/emma - 14 augusti 2008 06:32

Av rödluvan/emma - 12 augusti 2008 17:40

I söndags när jag lämnade My hos N frågade ja henne om jag kunde få en hejdå kram. Hon vände sej om och sa: "du kan pussa min stjärt istället".Igår åkte jag in till stan efter jobbet och träffade linda. Vi satt på uteservering och käkade sushi. Bredvid på Svenssons satt det massa hammarbyare och sjöng och tjoade. Några poliser patrullerade runt. Plötsligt åker det förbi två polisbilar med blåljus och de tre poliserna började springa över torget. Hammarby klacken började skrika: "jobba jobba joobba, jobba jobba joobba!" (de borde skrikit jogga istället:p). tror nog snutarna drog på munnen :D

lml

Av rödluvan/emma - 12 augusti 2008 17:01

Av rödluvan/emma - 10 augusti 2008 22:54

känner mej lite nere nu.. kanske borde sluta lyssna på deppmusik oxå. Kolla på nån film istället så ja slipper tänka så mycket.

Av rödluvan/emma - 9 augusti 2008 22:10

Vaknade hos Virre i morse (vilket inte var någon större överraskning eftersom jag somnade där oxå). Vi hade druckit lite vin efter barnen somnat så hade lite panndunk.Jag och Mysan åkte in till stan och mötte upp familjen Pähn. tänkte de skulle vara skoj för barnen men var mest tjat tycker jag. Däremot berättade syrran en grej så ja trodde allvarligt att jag skulle avlida av syrebrist pga asgarv HAHA!! Tyvärr kan jag inte skriva vad här. Det skulle bli så censurerat att det skulle tappa poängen heheUngarna fick åka karusell å fick sen glass medan vi kollade på ett fyllo som ramlade i ån. Sen kom en karl fram till mej och frågade om han fick köpa en ballong till ett av mina barn ehh?! visst tyckte jag, så my fick en. Sen köpte han en till Simone oxå. Bara sådär liksom. Gullit av han å jag och syster sparade några kronor ;)

Av rödluvan/emma - 8 augusti 2008 13:16

Haha ja det ser sjukt kul ut! fast jag överdrev nog rörelserna endel =p

Jo jag hoppas oxå jag är kvar när du kommer.. typiskt att både åsa och peter är på sem tills jag slutar..

puss!


Ps pratat med fia och maria?

=)

Av rödluvan/emma - 7 augusti 2008 20:46

Jag tyckte det var lite väl länge sen (är d särskrivning gustav?) vi i klassen träffades så jag smidde planer som jag delade med mej av till Elaine. Sen ringde vi runt till alla i klassen. Så igår vart det käk och bowling på Olan. Det var jätte kul att se alla (sex stycken vart vi..). Hade ju knappt träffat nån på hela sommaren. Alla har ju jobbat olika tider.

När vi sitter och käkar och jag berättat nått tittar Elaine på mig och säger: "det är nått speciellt med dej Emma (jag tror hon menade på ett bra sätt =))flera andra höll med =) (världens bästa klasskompisar!!)


Jobbat på idag som vanligt. Bara nästa vecka kvar nu sen är jag en sån där arbetslös jävel =P (men då har jag mer tid över att vara med min Mysan iaf).


Hahaha jag härmade kalle när han fixar till plasten man lägger i botten på containern och liksom hoppade ut den mot kanterna. Lastbilschaffisen säger: " nä du har ju inte alls tagit skada av att jobba här (ironisk)"

Vadå?! Jag har ju alltid varit så här =P

Tänk en värld utan mej!? Nä hua! den skulle vara hemsk, eller hur? ;p

Av rödluvan/emma - 5 augusti 2008 15:04

Saknar min Mysan =(

Ovido - Quiz & Flashcards